تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی-راهبرد معاصر
جزئیات سفر مخبر به قزاقستان مردم با مشارکت در انتخابات بر سرنوشت خود اثر می‌گذارند درخواست رضایی از بختیاری‌ها و لُرها برای رای به جلیلی رهبر انقلاب: کسانی که دور اول رأی ندادند مخالف نظام نیستند مجلس خبرگان رهبری: مشارکت مردم ثمرات بسیاری برای کشور دارد واکنش سخنگوی دولت به نمایش نمودار تورم در مناظره انتخاباتی پزشکیان: کاری می‌کنم تا جوانان دیگر حسرت خارج را نخورند باقری: لبنان جهنم بی بازگشت صهیونیست‌ها است خاندوزی خبر داد: رشد تولید ناخالص داخلی بدون نفت و سرمایه‌گذاری در دولت رئیسی تبلیغات نامزدها ساعت ۸ صبح فردا به پایان می‌رسد ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا آغاز می‌شود امیر الهامی: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انسجام ملی می‌شود پزشکیان: مگر برنامه دارید؟ برنامه به کتاب آوردن نیست/ جلیلی: دلار ۳هزار تومان را ۳۰هزار تومان کردید؛ کسی نیستم که در مواجهه با اولین مشکل، بهانه بیاورم سردار پاکپور: مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه در مردم‌یاری نیز فعال است

تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی

دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما ضمن بیان اینکه برای تعیین شکل برگزاری مناظره منتظر تصمیم کمیسیون بررسی تبلیغات هستیم به تشریح فعالیت‌های چند روزه صدا و سیما در دور دوم انتخابات پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۴۷۴۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما  با اشاره به درباره آخرین تصمیمات درخصوص تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: منتظر تایید نتایج آرا توسط شورای محترم نگهبان هستیم و تبلیغات تلویزیونی دو نامزد مرحله دوم پس از آن آغاز می‌شود.


وی در رابطه با احتمال برگزاری مناظرات هم گفت: امشب در کمیسیون بررسی تبلیغات بررسی شده و نتیجه آن مشخص خواهد شد،‌ در رابطه با اشکال پیشنهاد شده هم باید صبر کنید تا بعد از مشخص شدن برنامه،‌ جزئیات اعلام شود.


مفتاح توضیح داد:‌ ما پیش‌بینی می‌کنیم که بتوانیم هم از بازپخش برنامه‌های گذشته نامزدها استفاده کنیم و هم برنامه‌های جدید داشته باشیم.


وی در رابطه با امکان تکرار میزگردها گفت: به‌نظر برگزاری مجدد میزگردهای انتخاباتی بعید است و این شکل برنامه‌ها جزء پیشنهادات نیست.


دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما در رابطه با اشکال مختلف برنامه‌ها گفت: یک سری از برنامه‌ها توسط ستاد نامزدهای محترم انتخابات تهیه و در اختیار سازمان قرار گرفته و بخش دیگری از برنامه‌ها شامل پخش زنده برنامه نامزدها است و بخشی از برنامه‌ها هم در سازمان صدا و سیما ضبط می‌شود.


وی در توضیح عملکرد سازمان صدا و سیما برای افزایش مشارکت در انتخابات گفت: یکی از راهبردهای مهم توسعه رقابت برای افزایش مشارکت بوده است،‌ پویش مثبت 1 هم یکی دیگر از برنامه‌های صدا و سیما در دور اول مشارکت بود که برای دور دوم هم ادامه خواهد داشت.


ما در دور اول هم با دو گونه از برنامه‌ها مواجه بودیم،‌ یکی برنامه‌های تبلیغاتی که با حضور نامزدها و یا نمایندگانشان برگزار می‌شد و یکی هم برنامه‌های عمومی که با هدف افزایش مشارکت در برنامه‌های منعطف صبحگاهی و شامگاهی دنبال می‌شد، راهبرد اساسی سازمان صدا و سیما در تمام شبکه‌های استانی و سراسری افزایش مشارکت در انتخابات بوده و حضور مردم فارغ از نتیجه اصل مهمی است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار